JAKĄ DROGĘ, MUSI PRZEJŚĆ UŻYTKOWNIK INTERNETU ABY STAĆ SIĘ TWOIM PARTNEREM FINANSOWYM?

JAKĄ DROGĘ, MUSI PRZEJŚĆ UŻYTKOWNIK INTERNETU ABY STAĆ SIĘ TWOIM PARTNEREM FINANSOWYM?

Twoim celem jest odnalezienie ludzi w internecie, którzy dzielą z Tobą podobne cele i przekonania. Ludzie którzy są zainteresowani Tobą, Twoją twórczością lub misją społeczną, którą realizujesz. Wielu z nich już Cię zna i subskrybuje inni już Cię wspierają, jeszcze inni nie wiedzą o Twoim istnieniu. Ci ludzie zajmują miejsce w podgrupach które wymieniłem poniżej:

  • Użytkownic internetu którzy Cię jeszcze nie znają.

  • To ludzie na Twoich mediach, lajkujący i komentujący to co publikujesz.

  • To ludzie, którzy chociaż raz weszli na Twoją stronę internetową.

  • To ludzie, których masz na swojej liście mailingowej i w messengerze.

  • To partnerzy finansowi, którzy dotychczas wspierali Cię finansowo.

Do użytkowników internetu, którzy Cię nie znają możesz dotrzeć wykorzystując te sposoby:

  • Płatna reklama google Ads i facebook Ads,

  • Pisanie artykułów na własnym blogu,

  • Pisanie artykułów na stronach zewnętrznych,

  • Prowadzenie fanpage na facebooku,

  • Nagrywania filmów na youtubie, 

  • Tworzenie relacji i story na instagramie, youtubie, facebooku,

  • Organizowanie livów na instagramie, youtubie, facebooku.

Twój przyszły partner finansowy, który teraz nie wie o Twoim istnieniu prędzej czy później wyląduje w jednym miejsc gdzie Cię spotka. A każde z tych miejsc ma za zadanie powiedzieć po prostu:

CZEŚĆ MAM NA IMIĘ …

Jeśli sposób w jaki to powiesz będzie atrakcyjny to osoba ta zostanie z Tobą subskrybując, lajkując lub dołączając do Ciebie gdziekolwiek na Ciebie się natknął.

Ludzie na Twoich mediach, lajkujący i komentujący to co publikujesz.

Do tych osób dostęp jest ułatwiony ponieważ “CZEŚĆ MAM NA IMIĘ …” macie już za sobą. Narzędzia i sposoby, na które możesz do nich docierać są takie same, jedyne co się różni to sam komunikat.

W tym miejscu dajesz się poznać, dlatego wszelkie live-y, insta, facebook story i relacje są mile widziane. Teraz ważna jest swoboda Twojej wypowiedzi, szczerość i autentyczność.

PIERWSZA WIZYTA NA TWOJEJ STRONIE

Gdy osoba, która jest na Twoich mediach chociaż raz zajrzy na Twoją stronę otworzą się kolejne możliwości którymi są retargeting. Narzędzie to tworzy podgrupę reklamową ludzi, którzy byli na Twojej stronie i jest w stanie wysłać specjalnie dla nich przygotowany przekaz.

Komunikat znowu ulega zmianie. Czas na merytoryczne przedstawienie się. A więc konkretnie przedstawiaj dlaczego to co robisz jest przydatne dla osoby, która to czyta i dlaczego warto zainwestować w Twoją działalność swój czas i pieniądze.

JEDEN KROK OD PIERWSZEJ WPŁATY

Bardzo ważną umiejętności jest mówienie wprost o swoich potrzebach. Wzywaj do podjęcia akcji w konkretny i merytoryczny sposób. Argumentuj dlaczego ktoś ma wesprzeć Twoją działalność. Wychodź z założenia, że osoba która czyta, słucha lub ogląda ma ten sam cel co Ty i zapewne podziela podobne wartości.

Mówisz do niej wprost: “Jest to dla nas ważne” a “jeśli jest to dla nas takie ważne” to poniżej znajduje się formularz płatniczy z dużym niebieskim guzikiem dzięki któremu w ciągu 3 kliknięć dokonasz wpłaty przyczyniając się do rozwiązania tak ważnego dla nas problemu.

STAŁA KOMUNIKACJA I RAPORTY

Każda osoba która dokona wpłaty używając formularza płatniczego zostaje z Tobą na liście mailingowej, dzięki czemu regularna komunikacja jest ułatwiona i darmowa. W mailach opowiadaj o tym jak realizowane są poszczególne kroki Twojej misji, produkcji lub obszaru w którym działasz. Dzięki takiej komunikacji zyskasz prawdziwych przyjaciół którym zależy na tym abyś doszedł do wyznaczonego celu.